Tuesday, December 18, 2012

ေခတ္မမီေတာ့သည့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းစီမံကိန္းအား ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ အကူအညီျဖင့္ ၂၀၁၃ ဇန္န၀ါရီမႇ စတင္ျပဳျပင္ တည္ေဆာက္မည္


ေခတ္မမီေတာ့သည့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းစီမံကိန္းအား ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ အကူအညီျဖင့္ ၂၀၁၃ ဇန္န၀ါရီမႇ စတင္ျပဳျပင္ တည္ေဆာက္မည္   PDF Print
Wednesday, 19 December 2012 09:44
AddThis Social Bookmark Button
အင္းစိန္ၿမိဳ႕နယ္အတြင္းရႇိ တညင္းကုန္းဘူတာအနီးျမင္ကြင္း
thn-19--12-1ေခတ္မီျခင္းမရႇိေတာ့သည့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းစီမံကိန္းအား ၂၀၁၃ ဇန္န၀ါရီလမႇ စတင္ကာ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံအကူအညီျဖင့္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား၀န္ႀကီးဌာန၏ ႐ုံးအဖြဲ႕မႇဴးထံမႇ သိရသည္။

ယင္းစီမံကိန္းႏႇင့္ ဆက္စပ္ၿပီး ၂၀၁၂ ခုႏႇစ္ ဧၿပီက ဂ်ပန္ႏုိင္ငံသုိ႔ သြားေရာက္ခဲ့ေသာ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ခရီးစဥ္အတြင္း ႏႇစ္ႏုိင္ငံအစုိးရခ်င္း ညိႇႏႈိင္းေဆြးေႏြးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ထားခဲ့ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမႇ ကူညီပံ့ပိုးေပးမည့္ ျမန္မာ့မီးရထား စီမံကိန္းတြင္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္း စီမံကိန္းႏႇင့္ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ စီမံကိန္းတုိ႔ ပါ၀င္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္းအား အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ ေလ့လာမႈမ်ားႏႇင့္ အစားထုိးစမ္း သပ္မႈမ်ားအား လႏႇစ္ဆယ္ၾကာ ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ေလ့လာမႈမ်ားႏႇင့္ ရထားစက္ေခါင္းမ်ား အစားထိုး ေျပးဆြဲမႈကာလမ်ား ၿပီးဆုံးသြားပါက ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္းအား လမ္းအပုိင္းလုိက္ ျပဳျပင္မႈမ်ား၊ ရထားမ်ား ျပဳျပင္အစားထုိးျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား၀န္ႀကီးဌာန၏ ႐ုံးအဖြဲ႕မႇဴး ဦး၀င္းေနာင္က ''ဂ်ပန္ႏုိင္ငံအေနနဲ႔ နည္းပညာပုိင္းနဲ႔ အတုိးႏႈန္းသက္သာတဲ့ ေခ်းေငြေတြကုိ ထုတ္ေပးသြားမႇာပါ။ ေနာက္ၿပီး လာမယ့္ ႏႇစ္ ဇန္န၀ါရီမႇာ ဂ်ပ?8O4nϯWz[Mw瀱ကာင္အထည္ေဖာ္သြားမယ့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္း စီမံကိန္းကုိ သူတုိ႔အေနနဲ႔ ဒီမႇာရႇိတဲ့ လမ္းအေနအထားေတြကုိ စနစ္တက် ေလ့လာတုိင္းတာၿပီးမႇ ျမန္မာႏုိင္ငံအတြက္ သီးသန္႔ထုတ္လုပ္မယ့္ စက္ေခါင္းတြဲေတြ ျပဳလုပ္ေပးသြားမႇာပါ။ ေနာက္ၿပီး ရန္ကုန္ၿမဳိ႕မႇာရိႇတဲ့ ရထားလမ္းပုိင္းေတြမႇာ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားအစီးေရ ထပ္မံတုိးခ်ဲ႕ဖုိ႔အတြက္ မျဖစ္ႏုိင္ေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံက ေခတ္မမီေတာ့တဲ့ ရန္ကုန္ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္းကုိ ပုံစံမ်ားေျပာင္းလဲ ျပဳလုပ္သြားမႇာ ပါ။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔အေနနဲ႔က ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက အတုိးႏႈန္းသက္သာတဲ့ ေခ်းေငြယူၿပီးေတာ့ က်န္ရႇိေနတဲ့ ရထားလမ္းပုိင္းေတြကုိ ဆက္လက္ လုပ္ကုိင္သြားဖုိ႕ရႇိပါတယ္''ဟု ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္းစီမံကိန္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ရာတြင္  ဲJICA (ဂ်ပန္အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေရး ေအဂ်င္စီ)မႇ အကူအညီေပးသြားရန္ ရႇိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ထုိ႔ျပင္ ျမန္မာ့မီးရထားတြင္ လက္ရိႇေျပးဆြဲေနေသာ မီးရထားစက္ေခါင္း ၄၀၀ ေက်ာ္တြင္ စက္ေခါင္း ၁၀၀ ေက်ာ္မႇာ သက္တမ္း ၄၀ ေက်ာ္ ရႇိေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။ ရန္ကုန္တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလုိင္းေပါင္း ၂၁  လုိင္းရႇိၿပီး ငါးမိနစ္လ်င္ တစ္ႀကိမ္စီ ေျပးဆြဲေနကာ တစ္ေန႔လ်င္ အေခါက္ေရ ၂၀၀ ခန္႔ ေျပးဆြဲလ်က္ရႇိေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment

ေနာက္ဆံုးတင္တဲ့ သတင္း(၁၀၀)ေခါင္းစဥ္ႏွိပ္၍ ဖတ္ရွဳပါ။