Wednesday, November 28, 2012

သိမ္ျဖဴဆိပ္ခံတံတားႏွင့္ ဆိပ္ကမ္း၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းအား သမၼတအၾကံေပး ေကာင္စီ၀င္တစ္ဦး ၏ KMA Shipping ကုမၸဏီမွ BOT စနစ္ျဖင့္ လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရရွိ၊ လုပ္ငန္းအတြက္ ျပည္ပမွ တင္သြင္းမည့္ ယာဥ္ယႏၱရားတန္ဖိုး က်ပ္သန္းေပါင္း ၁၄၇၂၀ ဖိုး အခြန္ကင္းလြတ္ခြင့္ ရမည္


သိမ္ျဖဴဆိပ္ခံတံတားႏွင့္ ဆိပ္ကမ္း၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းအား သမၼတအၾကံေပး ေကာင္စီ၀င္တစ္ဦး ၏ KMA Shipping ကုမၸဏီမွ BOT စနစ္ျဖင့္ လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရရွိ၊ လုပ္ငန္းအတြက္ ျပည္ပမွ တင္သြင္းမည့္ ယာဥ္ယႏၱရားတန္ဖိုး က်ပ္သန္းေပါင္း ၁၄၇၂၀ ဖိုး အခြန္ကင္းလြတ္ခြင့္ ရမည္   PDF Print
Wednesday, 28 November 2012 10:07
AddThis Social Bookmark Button
ha-28-11-2
BOT စနစ္ျဖင့္ လုပ္ကုိင္ခြင့္ရရွိသြားသည့္ သိမ္ျဖဴဆိပ္ကမ္းအား ေတြ႕ရစဥ္
ဆိပ္ခံတံတားတည္ေဆာက္ၿပီး ဆိပ္ခံတံတား ၀န္ေဆာင္မႈေပးမည့္ လုပ္ငန္းအား သမၼတအၾကံေပး ေကာင္စီ၀င္တစ္ဦး၏ KMA Shipping Co.,Ltd မွ လုပ္ကုိင္ခြင့္ရရွိခဲ့ေၾကာင္း ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈႏွင့္ ကုမၸဏီမ်ားညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္ခ်က္မ်ားအရ သိရသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ား ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ဥပေဒအရ သမၼတ႐ံုး ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးစိုးသိန္း ဥကၠ႒အျဖစ္ တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္ (MIC) မွ လုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ား ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ဥပေဒၾကမ္းအရ ဆိပ္ခံတံတားႏွင့္ ဆိပ္ကမ္း၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္း တည္ေဆာက္ရန္အတြက္ က်ပ္သန္းေပါင္း ၁၄၇၀၀ ေက်ာ္ဖိုးရွိ ျပည္ပမွတင္သြင္းမည့္ယာဥ္၊ ယႏၲရားမ်ားအတြက္ အခြန္လြတ္ျဖင့္ တင္သြင္းခြင့္ ရရွိႏိုင္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ သိမ္ျဖဴသေဘၤာက်င္းႏွင့္ ဆက္စပ္ေနရာအား သိမ္ျဖဴကုန္ေသတၲာတင္ ဆိပ္ခံတားတည္ေဆာက္၍ ဆိပ္ကမ္း၀န္ေဆာင္မႈေပးမည့္ လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္မည့္ လုပ္ငန္းအား BOT စနစ္ျဖင့္ လုပ္ကိုင္ခြင့္ရရွိျခင္း ျဖစ္သည္။
၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလ ၁၈ ရက္ေန႔က ခြင့္ျပဳခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ယခုလုပ္ငန္း အေကာင္အထည္ေဖာ္မည့္ေနရာမွာ ၂၂ ဒသမ ၆၂ ဧက က်ယ္၀န္းေၾကာင္းႏွင့္ ႏွစ္ရွည္ငွားရမ္းလုပ္ကုိင္ခြင့္ ရထားေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမည့္ပမာဏမွာ က်ပ္ ၅၈၅၃၉ ဒသမ ၈၄ သန္းျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ KMA Shipping ကုမၸဏီလီမိတက္မွ MIC သို႔ တင္ျပခ်က္အရ ကုမၸဏီ Executive စာရင္းတြင္ ဦးခင္ေမာင္ေအး ပါ၀င္ေၾကာင္းလည္း သိရွိရပါသည္။
KMA Group of Companies ၏ ဥကၠ႒မွာ လက္ရွိ CB ဘဏ္ဥကၠ႒ ဦးခင္ေမာင္ေအးျဖစ္ၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ အမ်ဳိးသားစီးပြားေရးႏွင့္ လူမႈေရးအၾကံေပးေကာင္စီတြင္ အဖြဲ႕၀င္တစ္ဦးလည္း ျဖစ္သည္။
KMA Group of Companies သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္း ဟိုတယ္ႏွင့္ ခရီးသြားလုပ္ငန္း၊ သေဘၤာလုိင္းကုမၸဏီ၊ အိုးအိမ္ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈလုပ္ငန္း၊ သတၱဳတြင္းထြက္လုပ္ငန္း၊ စက္ယႏၲရားလုပ္ငန္း၊ တည္ေဆာက္ ေရးလုပ္ငန္း၊ သစ္လုပ္ငန္း၊ စိုက္ပ်ဳိးေရးလုပ္ငန္း၊ ပို႔ကုန္သြင္းကုန္လုပ္ငန္း၊ လွ်ပ္စစ္ႏွင့္ အိုင္တီလုပ္ငန္း၊ ကားအေရာင္းစင္တာ ဖြင့္ျခင္းႏွင့္ အႏုပညာလုပ္ငန္းမ်ားအျပင္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားစြာ လုပ္ကိုင္ေနသည့္ ကုမၸဏီျဖစ္သည္။
Myanmar Citizens Invsetment Law အရ ႏိုင္ငံသားမ်ား ျမႇဳပ္ႏွံမႈ

ခုႏွစ္ လုပ္ငန္းအေရအတြက္ ပမာဏ(က်ပ္သန္း)
၂၀၀၇ (ႏို၀င္ဘာလထိ) ၆၇၉ ၁၄၁၃၈၁ .၃၄
၂၀၀၉ (ဇူလိုင္လထိ) ၇၀၂ ၁၆၉၅၄၄ .၁၀
၂၀၁၀ (ႏို၀င္ဘာလထိ) ၇၆၅ ၁၀၅၀၆၂၅ .၃၄
၂၀၁၁ (ေအာက္တုိဘာလထိ) ၈၁၃ ၁၄၃၄၃၄၆ .၂၇
၂၀၁၂ (ၾသဂုတ္လ ၁၃ ထိ) ၈၅၇ ၁၈၄၄၀၉၃ .၄၅
၂၀၁၂(ေအာက္တိုဘာ ၁ ရက္ထိ) ၈၆၀ ၁၉၀၄၇၈၈ .၅၆
၂၀၁၂(ႏုိ၀င္ဘာလ ၁၉ ရက္ထိ) ၈၆၅ ၁၉၉၉၄၃၀ .၈၁
 

Comments 

+12 #20 kyawswa1234 2012-11-28 23:19
ျမန္မာစကားပံု စာ-၂၈။
ေၾကာင္သူေတာ္ဆိုယိုေတာ့ၾကြက္ေမႊး။ ။သူေတာ္ေကာင္းေၾကာင္ဟု
အမည္ခံေနေသာ္လည္းသူ၏မစင္တြင္မူၾကြက္ေမႊးမ်ားေတြ႕ရသကဲ့သို႔
သူေတာ္ေကာင္းဟုအမည္ခံေနေသာ္လည္းလုပ္ရပ္မ်ား၌မရိုးသား
ေသာလကၡဏာမ်ားတစြန္းတစေတြ႔ျမင္ရသည္။
အသက္ရင့္၀ါၾကီး၍ပုတီးကိုကိုင္ကာဘုရားသံတရားသံပါပါႏွင့္
ေၾကာင္သူေတာ္ဟန္ဖန္တီးျပီးၾကြက္ေခ်းယိုသူအဘိုးၾကီးမ်ားလည္း
ရွိတတ္လွသျဖင့္ .......(၁၃၀၂-ခန္႔)မိန္းမမႈ။၃၇။

+7 #19 Thandar 2012-11-28 22:07
There are a number of ,so called, marine experts working at KMA who had decades of experience ONLY with ships of
smaller size and this might be their advice to their boss who
is the advisor to the president.
+9 #18 an ming 2012-11-28 21:29
Yangon is handicapped in that there is no deep water close to the city. Since colonial days the port has been located next to the downtown on the banks of the Yangon River. That port has a depth of only 8 or 9 meters even with dredging, however, and there are two sandbars between the mouth of the river and the downtown that ships with that draft can cross only at high tide. As a result, the port can accommodate only relatively
small ships carrying up to 1,000 twenty-foot-equivalent (TEU) containers and it can take as many as two days for a ship to navigate from the sea up the river channel and across the sandbars to reach port.
Now the world largest container vessel, Emma Maersk is 15, 000 TEU and has draft of 15.5 m. 1000 TEU vessel is not a ocean going vessel, it is only the smallest feeder that carry container to handover to the real ocean going vessel.
Let's say the depth of the river can dredge up to 13 m, only the vessel of draft most 12 m, approximately 3000 TEU vessel can accomodate, I don't know what is the idea they want to expand the port in downtown area, and if the port is really operated, traffic jump would be an unavoidable problem, I just prefer to expand the Thilawar Port area there can avoid one of the two sandbars and has a
depth of 9 meters, better than the downtown port, even the one sand bar need to train to get deeper depth, really very strange idea! :cry:

+45 #17 shyat_sayagyi 2012-11-28 18:09
အၾကံေပးခ်င္း အတူတူဗ်ာ... ရတဲ့လူေတြၾကေတာ့..ထားစရာမရွိေအာင္ ျဖစ္ေနၾကတယ္... :-?
+52 #16 AwJuu 2012-11-28 17:36
ELEVEN ေရ... ဒီလုိသတင္းေတြေတာ့ ရွယ္ႀကိဳက္တယ္ဗ်ာ... super like! အားေပးေနမယ္ဗ်ာ....

+91 #15 Righteous 2012-11-28 16:42
ဒီေလာက္အရင္းအနွီးမ်ားတဲ့ ပေရာဂ်က္မင္းလုပ္နိုင္လို႔လာေျပာေနတာလားဆိုရင္ေတာ့၊ အနားေတာင္မကပ္နိုင္ပါဘူးခင္ဗ်ာ။ ဦးေလးတို႔ေခတ္ပဲဗ်ာ။ဦးေလးတို႔လုပ္နိုင္ႀကတဲ့သူေတြပဲ လုပ္ခြင့္ရတာေကာင္းပါတယ္။ သို႔ေသာ္ အခြန္ေလးေတာ့မွန္မွန္ကန္ကန္ေဆာင္ႀကေစခ်င္တယ္ဗ်ာ။ ဒီလုပ္ငန္းလုပ္ျပီဆိုကတည္းက လုပ္ငန္းနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့အရာအားလံုး ရွိရမယ္ေလဗ်ာ။ မရွိပဲ ဘာလို႔အလုပ္လက္ခံလဲ?? အလုပ္လက္ခံျပီးလိုအပ္လို႔ ဝယ္ရမယ္ဆို အခြန္ေဆာင္ေပါ့ဗ်။ ေခတ္အဆက္ဆက္ ဒီလိုႀကီးပဲ။ အေဆာက္အဦးအတြက္ သစ္ဘယ္နွတန္ လိုပါတယ္ဆိုျပီး လိုတာထက္ပိုျပ၊ ျပီးရင္ျပန္ေရာင္းစား။ သံုးမဲ့ေႀကြျပားအေရအတြက္ကိုပိုျပ၊ ေစ်းနႈန္းကို မတန္တဆတင္။ လုပ္ငန္းကိုကိ္ုယ္တိုင္ကမလုပ္တတ္ဘဲ ပေရာဂ်က္ကိုယူထားျပီး သူမ်ားကိုေအာက္ေစ်းနဲ႔ျပန္ေပး။ လုပ္ေပါက္ေတြက ရိုးေနျပီ။ စီးပြားေရးနဲ႔ပတ္သတ္ရင္ ဒီလူနည္းစု အျမဲေခါင္းပံုျဖတ္အျမတ္ထုတ္ဖို႔ပဲႀကိဳးစားေနႀကတယ္။ ဒါလားျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးေဖာ္ေဆာင္ေနတာ။
+50 #14 cyan 2012-11-28 16:06
Consultant Contractor ၾကီးတေယာက္ေပါ့ေနာ္ ။ :lol:
+96 #13 ဇမၺဴတလူ 2012-11-28 15:35
ေအာ္ ... တကယ္ေတာ့ အၾကံေပးဆိုတာ

ကိုယ့္အတြက္ က်န္ ေအာင္လို႔ အၾကံေပးတတ္တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ကို ဆိုလိုတာကိုး။ ဟိုး ဟိုး
+73 #12 myo1 2012-11-28 14:30
ေအာ္...ဂလို လား??? သူက်ေတာ့ ခရိုနီ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး...ဂလိုလုပ္လိုက္ေတာ့..ဂလိုနီျဖစ္သြားတာေပါ ့.......

+101 #11 soranotomo 2012-11-28 13:39
တၿဖည္းၿဖည္း အစုိးရရဲ႕သရုပ္မွန္က ရုပ္လုံးေပၚလာပါၿပီ...
ေလာေလာဆယ္ ၿဖစ္ပ်က္သမွ်ေတြအရ ...
လႊတ္ေတာ္အတြင္းမွာ ေညာင္ၿမစ္တူးမယ္႔ ဥပေဒမ်ိဳး ၿပဌာန္းခြင္႔မၿပဳ
မီဒီယာကုိ တနည္းမဟုတ္တနည္းနဲ႔ တုတ္ေႏွာင္မယ္႔ ဥပေဒတင္ဖုိ႔ၾကိဳးစား...
ဆက္သြယ္ေရးက သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကုိ ထိန္းခ်င္တဲ႔အရိပ္အေယာင္ၿပ ဥပေဒထုတ္...
လုပ္ငန္းေတြကုိ ႏုိင္ငံသားပုိင္ကုမၼဏီလို႔ေၿပာၿပီး သူတုိ႔ခ်င္းလက္သိတ္ထုိး ခြဲၾက...

အင္း... က်ေနာ္ပဲ အေကာင္းမၿမင္တတ္လို႔လားဗ်ာ...
ဘာတခုမွ ၿပည္သူအတြက္မပါပါလား...

ဟုိတခါ ဆင္းရဲႏြမ္းပါးမွဳပေပ်ာက္ေရး ဆုိၿပီး ေၾကြးေက်ာ္သြားတာကေတာ႔ ဘယ္ေလာက္အထိ ခရီးေရာက္သလဲမသိဘူး.... ဘယ္လိုဘယ္ပုံဘယ္လုိေၿဖရွင္းလုိက္တာလဲ...အလုပ္အကုိင္ ဖန္တီးေပးတာဆုိ လူဘယ္ႏွစ္ေယာက္ အလုပ္အကုိင္ေတြရသြားတာလဲ ..
ဒါမွမဟုတ္ ေထာက္ပံ႔ေၾကးေတြ ေပးလုိက္တာလား...
ဘယ္ႏွစ္ႏွစ္ စီမံခ်က္လဲ....တႏုိင္ငံလုံးရဲ႕ ဘယ္ႏွရာခုိင္ႏွဳန္းကုိ အက်ိဳးၿပဳသြားတာလဲ.... ဟုိတုန္းကလုိမ်ိဳး သတိရရင္ ထၿပီး ဆုိင္းဘုတ္ေထာင္တာမ်ိဳးလား...
+120 #10 minhtetpaizin 2012-11-28 13:14
အေပၚကလူေတြက အခြန္ေတြေရွာင္ ၊ တရား၀င္အခြန္ကင္းလြတ္ခြင့္ေတြရ ၿပီးရင္ ႏိုင္ငံတကာကရရွိတဲ့အခြန္ရရွိမွဳ႕ဇယားေတြနဲ႔ယွဥ္ၿပ ။ အခြန္အရနဲတယ္ဆိုၿပီးညည္း ၊ ရာထားခ်က္အခြန္ၿပည့္မွီေရးဆိုၿပီးေၾကၿငာ ၊ လမ္းေဘးလက္ဖက္ရည္ဆိုင္ၾကီးဆိုင္ေသးေတြကအစ လည္ပင္းညွစ္ၿပီးအခြန္ေကာက္ .....
+30 #9 Thandar 2012-11-28 13:04
Under the patronage of this president, years before, KMA owed millions of dollars to Myanma Port Authority and it is not clear that money was paid back or not. KMA had sold it's vessels to Indian scrap yards and no more a ship owner. KMA is a real crony of both the last (Military) and present governments. HTOO is the last government's biggest crony but not the biggest crony,now, but KMA is. Please wait and see to confirm to which extent this president will patronize his own crony KMA.
+151 #8 Maung San 2012-11-28 12:25
ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း ခင္ဗ်ားတို႕ႏႈတ္က တသသ ေျပာေနၾကတဲ့ သမၼတႀကီး သမၼတႀကီးဆိုတာလည္း ဒီပုတ္ထဲက ဒီပဲပါပဲ...
+19 #7 ZeyarSG 2012-11-28 12:20
conflict of interest to the max.
+40 #6 USaytanar 2012-11-28 11:56
Thanks EMG for guiding our government. Our government according to this news, is in wrong way/path.

Hope that government will avoid "conflict of interests" in the future.
Government advisers also should declare their wealth officially.
+188 #5 Rain 2012-11-28 11:37
ကၽြန္ေတာ္တို ့ျပည္သူေတြကသာ ဦးသိန္းစိန္ေခါင္းေဆာင္တဲ့အစိုးရ
ကိုၾကံဖန္ျပီးေက်းဇူးေတြတင္ေနၾကတာ...
ဒီအစိုးရလဲအရင္အစိုးရလိုပဲ ေခါက္ရိုးက်ိဳးေနတဲ့ အကိုၾကီး..ညီေလး အစဥ္အလာအတိုင္းပါပဲလား..

ဒါေၾကာင့္မို ့လည္းေရွးလူၾကီးေတြက ဒီပုတ္ထဲဒီပဲ ဆိုတဲ့စကားပံု
ကိုထားခဲ့ၾကတာေနမွာ... :sigh:
+106 #4 aungsanthar 2012-11-28 11:07
မေသမခ်င္းမွတ္ထားၾက...အဲဒါ ျမန္မာကြ.....ဟားဟားာဟား
+198 #3 kinglakeshore 2012-11-28 11:05
စင္ေပၚတင္ထားတဲ့ သတင္းတစ္ပုဒ္က..... က်ကြဲ
ေလာဘေဒါသေမာဟေတြက.....ေနရာတိုင္းမွာ ျပန္႔က်ဲ
ေရမခ်ိဳးဘဲ မိတ္ကပ္ထူလျပစ္လိမ္းထားတဲ့ မိန္းမ႐ွာဒီမိုကေရစီက.....လွေနဆဲ
ခ႐ိုနီေတြက...ဝၿပဲ
ငါတို႔တေတြရဲ႕....မန္႔ပြဲ.. :lol:
+155 #2 myomin19 2012-11-28 10:53
ဒီလိုပဲျဖစ္ရမွာေပါ.ေလ။ ဘယ္သူေျပာတာလဲ ကြ ျမန္မာျပည္ ေျပာင္းလဲေနျပီဆိုတာ ကို။
+201 #1 Mr.talkative11 2012-11-28 10:32
Quote:
KMA Group of Companies ၏ ဥကၠ႒မွာ လက္ရွိ CB ဘဏ္ဥကၠ႒ ဦးခင္ေမာင္ေအးျဖစ္ၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ အမ်ဳိးသားစီးပြားေရးႏွင့္ လူမႈေရးအၾကံေပးေကာင္စီတြင္ အဖြဲ႕၀င္တစ္ဦးလည္း ျဖစ္သည္။
ကမၻာ့ၪာဏ္ႀကီးရႇင္ နံပါတ္တစ္ရဲ့ အၾကံေပးဆိုေတာ့ စဥ္းစားၾကည့္ေပါ့ဗ်ာ။ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ဉဏ္ႀကီးမလဲဆိုတာ။ ဪ သန္းရွင္းေသာ အစိုးရ၊ သန္းရွင္းေသာ အစိုးရ :lol:

No comments:

Post a Comment

ေနာက္ဆံုးတင္တဲ့ သတင္း(၁၀၀)ေခါင္းစဥ္ႏွိပ္၍ ဖတ္ရွဳပါ။