ရန္ကုန္-မႏၲေလး ကြန္ကရစ္အျမန္လမ္းမႀကီးအား ႏုိင္လြန္ကတၲရာ ထပ္မံခင္းသြားမည္ဟုသိရ |
Wednesday, 29 August 2012 09:19 |
ထို့ျပင္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္ လမ္းမႀကီးတစ္ေလ်ာက္ အသက္ကယ္တန္း(Guard Rail)မ်ားကိုလည္း ေနရာအလိုက္ ဦးစားေပးတပ္ဆင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း အဆိုပါတာ၀န္ရႇိသူက ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ''ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းမႀကီးက ရႇစ္လမ္းသြား လမ္းမႀကီးပါ။ အခု အၿပီးမသတ္ေသးပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ လိုအပ္ခ်က္အရသာ ဖြင့္လႇစ္အသံုးျပဳခြင့္ ေပးထားတာပါ။ ဒီအျမန္လမ္းမႀကီးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဆက္လုပ္စရာေတြ ရႇိပါေသးတယ္။ လက္ရႇိမႇာ ကြန္ ကရစ္ခင္းထားေပမယ့္ ေနာက္ထပ္ႏုိင္လြန္ကတၲရာ ထပ္ခင္းသြားမႇာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးရင္ အသက္ကယ္တန္းျဖစ္တဲ့ Guard Rail ေတြကိုလည္း ေနရာအလိုက္ ဦးစားေပး တပ္ဆင္သြားမႇာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးရင္ CCTV ေတြ တပ္ဆင္သြားမယ္။ residence ေတြကိုလည္း မိုင္ ၅၀ တုိင္းမႇာ တစ္ခု ထားႏုိင္ေအာင္ စီစဥ္သြားမႇာျဖစ္ပါတယ္''ဟုလည္း ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးကို ၂၀၀၅ ခုႏႇစ္က စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၀၉ ခုႏႇစ္ မတ္လ ၂၅ ရက္ေန႔တြင္ စတင္ဖြင့္လႇစ္အသံုးျပဳခဲ့သည္။ ယင္းေနာက္ ေနျပည္ေတာ္- မႏၲေလးလမ္းပိုင္းကိုလည္း ၂၀၁၀ ျပည့္ႏႇစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၂၉ ရက္ေန႔တြင္ စတင္အသံုးျပဳခြင့္ေပးခဲ့ေၾကာင္းလည္း သိရႇိရသည္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးသည္ ၃၅၂ မိုင္သာ ကြာေ၀းၿပီး ရန္ကုန္မႇ ေနျပည္ေတာ္သို႔ အခ်ိန္ေလးနာရီခန္႔၊ ရန္ကုန္မႇ မႏၲေလးသို႔ အခ်ိန္ရႇစ္နာရီခန္႔ ေမာင္းႏႇင္သြားလာလ်က္ရႇိေၾကာင္းလည္း သိရႇိရသည္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ တိုးဂိတ္ႀကီး ငါးခု၊ တိုးဂိတ္အလတ္ႏႇစ္ခုႏႇင့္ တိုးဂိတ္အေသးေပါင္း ၂၁ ခုရႇိေၾကာင္းလည္း သိရႇိရသည္။ အလားတူ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတစ္ေလွ်ာက္ လံုျခံဳမႈရႇိေစရန္အတြက္ သံဆူးႀကိဳး၊ သံဆန္ခါႏႇင့္ အကာအရံမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္လ်က္ရႇိေၾကာင္းလည္း သိရႇိရသည္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးသည္ လမ္းအက်ယ္ေပ ၃၆၀ ရႇိၿပီး လမ္းလယ္ကြၽန္းေပ ၃၀ က်ယ္ ၀န္းကာ ခံႏုိင္၀န္တန္ ၈၀ရႇိသည့္ ကြန္ကရစ္အမ်ဳိးအစား လမ္းျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရႇိရသည္။ |
ခံႏုိင္၀န္တန္ ၈၀
အီေကြးရွင္း နဲ႔ ေဖၚမ်ဴလာ အရေတာ႔ ဘုရားစူး က်မ္းစူး တန္ ၈၀ ပါ
အျပင္မွာလဲ ဘုရားစူး က်မ္းစူး တန္ ၈၀ ပါဘဲ။
နိုင္လြန္ကတၲရာခင္းရင္ ပိုေကာင္းတာမွန္ေပမယ့္
အက်င့္ပ်က္ျခစား လုပ္ေနရင္ေတာ့ ေရႊျပည္ေတာ္ ေမ်ွာ္တိုင္းေဝးေပ့ါ