မဆလေခတ္ ပညာေရးကုိ စမ္သပ္တာဝန္ယူခဲ႔သူ ေဒါက္တာညီညီ ၏ အမွား၂-ခုမွ တခုဝန္ခံခ်က္....
ဘယ္အခ်က္ေတြမွာ မွားခဲ့တာလဲ ဆရာ။ပထမဆံုးအခ်က္က သင္နည္းစနစ္ မွားတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ အဂၤလိပ္ စာသင္႐ိုးတစ္အုပ္လံုးက စာဖတ္တာနားလည္ဖို႔ (Reading Comprehension) ကိုပဲ အသားေပးထားတာေလ။ အမွန္မွာက အေျပာတတ္ေရးကို ဦးစားေပးရမွာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က အဂၤလိပ္စာကို ဖတ္တတ္ရင္ေတာ္ၿပီ။ အဂၤလိပ္လို ေရးတာသား တာကို နားလည္ ရင္ေတာ္ၿပီ။
အဂၤလိပ္လို ေကာင္းေကာင္းဖတ္တတ္သြားရင္ ေခတ္မီ ပညာရပ္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းသားေတြ ေကာင္းေကာင္း နားလည္သေဘာေပါက္ႏိုင္မွာပဲဆိုၿပ ီး အဖတ္နားလည္ဖို႔အတြက္ ဖိလုပ္ခဲ့ၾကတာ။ အဲဒါမွားပါတယ္။ အမွန္လုပ္ရမွာက အေျပာ၊ ေျပာ ႏိုင္ဖုိ႔ဦးစားေပးလုပ္ရမွာ။ (Speaking Skills) ကို ဖိလုပ္ရမွာ။ ဘာသာစကားတစ္ခုမွာ အဓိကကေျပာဖို႔ပဲေလ။ ဘာသာစကားကို ကၽြမ္းက်င္ဖို႔ဆိုတာေျပာတတ္ဆိုတ တ္မွေျပာတာကိုနားလည္မွျဖစ္ တာေလ။ အဲဒါကို ကၽြန္ေတာ္႐ုရွားမွာက်မွပိုသေဘာေပါက္သြားတာ။ ဟိုေရာက္ေတာ့သူတို႔ ႐ုရွားပညာေရးဌာနက တာ၀န္ရွိသူေတြနဲ႔ ေဆြး ေႏြးၾကည့္ေတာ့ သူတို႔ေျပာတာကရွင္းတယ္။ ““ခင္ဗ်ားတို႔ ဘာသာ စကားကိုသင္တယ္ဆိုတာမေျပာတတ္ဘဲနဲ႔ ဘယ္လိုလုပ္သင္လို႔ရမွာ တုံး၊ ဘယ္လိုလုပ္ကၽြမ္းက်င္မွာတုန္း”” လို႔ ရွင္းျပၾကတယ္။ မွန္ပါတယ္။ သူတို႔ေျပာတာ။
မင္းကုိႏိုင္ အဂၤလိပ္ညံတာေျပာေနၾကတယ္၊ ၁၉၆၂-ႏွစ္ေနာက္ပုိင္း အားလုံးနီးပါးညံသြားခဲ႔ပါတယ္။
မွတ္ခ်က္။ ။ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္ခ်င္ရင္ေတာ့ ညံလို႔မျဖစ္ပါ ညံရင္သူမ်ားေနာက္လုိက္ျဖစ္သြားပါလိမ္႔မယ္။
No comments:
Post a Comment